איכות השלטון לנמל אשדוד: מהם ההליכים המשמעתיים העומדים להינקט כנגד אלון חסן והמעורבים בהשבתת הנמל

איכות השלטון לנמל אשדוד: מהם ההליכים המשמעתיים העומדים להינקט כנגד אלון חסן והמעורבים בהשבתת הנמל

התנועה לאיכות השלטון פנתה היום (יום ג') לנמל אשדוד בדרישה לקבלת הבהרות לפרסומים בדבר שיבושים ועיצומים בנמל ובאילו הליכים משמעתיים מתכוון הנמל לנקוט כנגד המעורבים וכלפי מר אלון חסן
התנועה לאיכות השלטון פנתה היום (יום ג') למר גדעון סיטרמן, יו"ר דירקטוריון נמל אשדוד, נוכח פרסומים בעתון TheMarker בדבר שיבושים ועיצומים בנמל אשדוד. הפרסומים מפרטים מצב בו מר חסן וסגנו הורו לכאורה לעובדים לפתוח בעיצומים לא חוקיים, לכאורה, מסיבות אישיות הנוגעות למקורביהם, עולים שוב חשדות לשיבושים הקשורים ולאינטרסים הפרטיים של מר חסן בנמל ולהתפתחויות בעקבות חקירתם.
רקע
התנועה לאיכות השלטון פנתה במספר פעמים בחודשים האחרונים לנמל אשדוד בכדי לברר מהו אופן טיפולה של חברת נמל אשדוד בע"מ בתופעת השביתות והעיצומים, של העובדים לגביהם הועלו טענות לחוסר חוקיות.
כמו כן, התנועה לאיכות השלטון פנתה גם בכדי לברר כיצד מטפלת חברת הנמל בחשדות כנגד מר אלון חסן והביעה מספר פעמים את עמדתה כי נוכח חומרת החשדות וההשפעות הקשות שלהן על תקינות העבודה בנמל, כי אל לחברת הנמל להותיר בידי מר חסן עצמו לקבוע האם יושעה מעבודתו בנמל אם לאו. עמדת התנועה לאיכות השלטון היא כי מחובתה של חברת הנמל להידרש לנושא ולקבל החלטה בהתאם לממצאים שבידיה ולנהליה.

פרסום באשדוד
פרסום בכאן נעים
פרסום ברשת ב'
התנועה לאיכות השלטון מדגישה בפנייה לנמל אשדוד עד כמה שיבושים כאלו פוגעים לא רק בנמל וברווחיותו, אלא אף באינטרסים ציבוריים ובמשק הישראלי. כמו כן, התנועה דורשת את הבהרות הנמל למידע שפורסם וכן עדכון האם בכוונת הנמל לנקוט בהליכים משמעתיים כנגד מי מהמעורבים וכלפי מר חסן עצמו.
לעמדת התנועה לאיכות השלטון יש לנקוט עמדה פעילה וברורה כנגד נורמת ניגוד העניינים שעל פי החשדות פשטה בנמל. זאת, הן בהשעיית מר חסן מעבודתו בנמל ובקידום מיצוי החקירה וההליכים המשפטיים והמשמעתיים בעניינו והן בטיפול יסודי בתופעות ניגוד עניינים של עובדי נמל, בין עבודתם בנמל לבין עסקים פרטיים שונים, שהם או חבריהם מקדמים מול הנמל במישרין או בעקיפין