איכות השלטון לפרקליט המדינה: יש להבטיח הגנה מלאה של גב' זקן ומיצוי הדין עם המנסים להדיחה ממתן עדות

איכות השלטון לפרקליט המדינה: יש להבטיח הגנה מלאה של גב' זקן ומיצוי הדין עם המנסים להדיחה ממתן עדות

התנועה לאיכות השלטון פנתה היום, יום ד, לפרקליט המדינה, עו"ד שי ניצן, בקריאה לפעול להבטחת קבלת עדות מלאה וממצה מגב' זקן, ולקבלת כל המידע שבידיה, ולפעול למיצוי הדין וענישה ראויה של אלה המנסים לחבל במאמצי החקירה והאכיפה.
פניית התנועה לאיכות השלטון לפרקליט המדינה הגיעה בעקבות פרסומים מהם עולה חשש כי הגב' זקן מצויה תחת לחצים שנועדו להניא אותה ממתן עדות וממסירת המידע שבידה, כל זאת מתוך ניסיון למנוע חשיפה של עבירות נוספות, ואולי אף של מעשי שחיתות של ממש.
התנועה לאיכות השלטון מדגישה בפני פרקליט המדינה, כי המציאות הישראלית מלמדת כי החשש האמור אינו רחוק, ושומה על מערכות אכיפת הדין להבטיח הגנה מלאה של הגב' זקן מחד, ומיצוי הדין עם אלה המנסים להדיח אותה ממתן עדות ומחשיפת המידע מאידך.
זאת ועוד, השלמת תהליכי החקירה, החשיפה, הבירור והמשפטים כנגד מר אולמרט ולשכתו הם חיוניים לחיטוי פגעי הליקויים והשחיתות שנחשפו בהם וליצירת תרבות שלטונית ראויה, נקייה ואיכותית יותר בקרב נבחרי הציבור ועובדיו.
התנועה לאיכות השלטון מציינת גם בפני פרקליט המדינה, כי הגישה במסגרת זו עתירה לבג"צ אשר נדחתה בסופו של היום, הגם שלמרבה הפלא יומיים לאחר דחייתה, כרתה המדינה הסדר טיעון עם הגב' זקן, כפי שהתבקש בעתירה האמורה.

פרסומים בתקשורת:

גלובס
נענע
WN.COM