התנועה לאיכות השלטון בפנייה לרה"מ נתניהו: צחי הנגבי מועמד לא ראוי לתפקיד סגן שר החוץ.

התנועה לאיכות השלטון בפנייה לרה"מ נתניהו: צחי הנגבי מועמד לא ראוי לתפקיד סגן שר החוץ.

התנועה לאיכות השלטון פנתה לראש ממשלת ישראל, בנימין נתניהו, בבקשה להסיר את מועמדותו של ח"כ צחי הנגבי לתפקיד סגן שר בממשלה הנוכחית
רקע
בעיתון "ישראל היום" התפרסמה ידיעה מאת הכתב גדעון אלון, בעניין סבבי המינויים הצפויים בממשלה ובוועדות הכנסת והחוץ והביטחון. בשולי הידיעה פורסם כי ראש הממשלה שוקל למנות את חבר הכנסת צחי הנגבי לתפקיד סגן שר החוץ, תחת מקומו של חבר הכנסת זאב אלקין אשר ימונה לתפקיד יו"ר וועדת החוץ והביטחון.
בפנייה לראש הממשלה מציינת התנועה לאיכות השלטון כי בשנת 2010 הורשע חה"כ צחי הנגבי במתן עדות שקר. בעת מתן גזר הדין קיבלה דעת שופטי הרוב את עמדת היועמ"ש לממשלה, אשר ביקש כי יוטל על חה"כ הנגבי קלון. הנה כי כן, המחוקק גילה דעתו בבירור כי סגן שר אשר הורשע בעבירה שיש עמה קלון, לא ראוי כי יכהן בתפקיד סגן שר.
התנועה לאיכות השלטון מביעה את עמדתה הנחרצת לפיה אדם אשר הורשע בפלילים, בעודו מנצל את המנדט הציבורי אשר ניתן לו, ומועל באמונו היקר מכל של הציבור, לא ראוי להתמנות לתפקיד סגן שר. ועל אחת כמה וכמה בשעה שבה אמון הציבור ברשויות השלטון ספג חבטה ניצחת ונמצא בשפל חסר תקדים.
כמו כן, התנועה לאיכות השלטון מאמינה כי ציבור האזרחים בישראל זכאי כי משרתיו יהיו האנשים הראויים ביותר לתפקיד, כאלו אשר לא דבק בהם רבב, ואשר מעולם לא עשו שימוש פסול באמון הציבור ובמנדט אשר הופקד בידם.

פרסומים בתקשורת:
גלובס
ערוץ 7
ישראל פטריוטי
דה פוסט
כיכר השבת
ניוז1