התנועה לאיכות השלטון נגד מינוי צחי הנגבי לתפקיד סגן שר החוץ

התנועה לאיכות השלטון נגד מינוי צחי הנגבי לתפקיד סגן שר החוץ

התנועה לאיכות השלטון ליושבי ראש הסיעות:
"הביעו התנגדותכם למינויו של אדם אשר ניצל את תפקידו כשר בצורה בלתי ראויה, לתפקיד סגן שר החוץ"
התנועה לאיכות השלטון פנתה היום (יום ד') לכל ראשי הסיעות בקריאה לפעול לשיקומו ובנייתו המחודשת של אמון הציבור בנבחריו, במילים ובמעשה, ולהתנגד למינויו של אדם אשר ניצל את תפקידו כשר בצורה בלתי ראויה, לתפקיד סגן שר החוץ.
בימים האחרונים צפים ועולים פרסומים שונים לפיהם לאור סבבי המינויים השונים בקואליציה, עתיד להתמנות ח"כ צחי הנגבי לתפקיד סגן שר החוץ, תחת מקומו של חבר הכנסת זאב אלקין אשר ימונה לתפקיד יו"ר וועדת החוץ והביטחון.
התנועה לאיכות השלטון פנתה לראשי הסיעות וציינה כי בשנת 2010 הורשע חה"כ צחי הנגבי במתן עדות שקר. בעת מתן גזר הדין קיבלה דעת שופטי הרוב את עמדת היועמ"ש לממשלה,וקבעה כי העבירה שעבר השר דאז הנגבי נושאת עימה קלון.
אלי סולם, מנכ"ל התנועה לאיכות השלטון: "אדם אשר הורשע בפלילים הקשורים קשר ישיר ובל יינתק לתפקידו כמשרתו של הציבור, תוך שהוא מנצל את המנדט אשר ניתן לו ומועל באמונו של הציבור, אינו ראוי להתמנות לתפקיד של סגן שר."
עמדת התנועה לאיכות השלטון היא כי אנו נמצאים כיום בימים קשים, בהם אמון הציבור במשרתיו ובנבחריו רוסק עד דק, ונמצא בשפל חסר תקדים. התרגלנו למצב בו חדשות לבקרים מובלים ראשי ערים, שרים, ואף ראש ממשלה לשעבר אל בתי המשפט, שם מורשעים הם בעבירות פליליות הנוגעות לתפקידם, ובניצול בוטה ובזוי של תפקידם ומעמדם לצורך קידומם של עניינים אישיים בלתי כשרים.
התנועה לאיכות השלטון קוראת לכל ראשי הסיעות לפעול לשיקומו ובנייתו המחודשת של אמון הציבור בנבחריו, במילים ובמעשה, ולהתנגד למינויו של אדם אשר ניצל את תפקידו כשר בצורה בלתי ראויה, לתפקיד סגן שר החוץ.
ציבור האזרחים בישראל זכאי כי משרתיו יהיו האנשים הראויים ביותר לתפקיד, כאלו אשר לא דבק בהם רבב, ואשר מעולם לא עשו שימוש פסול באמון הציבור ובמנדט אשר הופקד בידם.