מה יהיה עתידו של מתחם הדולפינריום? איכות השלטון לרשות מקרקעי ישראל בהתאם לחוק חופש המידע

מה יהיה עתידו של מתחם הדולפינריום? איכות השלטון לרשות מקרקעי ישראל בהתאם לחוק חופש המידע

התנועה לאיכות השלטון פנתה לממונה על חופש המידע ברשות מקרקעי ישראל וביקשה לקבל מסמכים רבים הנוגעים להסכם ההסכם עליו חתומה הרשות, עיריית תל אביב יפו וחברת שער לישראל בע"מ לפיו מתחם הדולפינריום יפונה ויהפוך לשטח ציבורי
רקע
לאחרונה הופקדה תכנית המתאר בעניין מרחב הדולפינריום בטיילת בעיר תל אביב-יפו אשר עניינה פינוי מתחם הדולפינריום בתמורה להחכרת שטח הסמוך לחלקה זו, ומתן אישור לחברה המחכירה כיום את מתחם הדולפינריום להקים מבנה מלונאי ומבנה מגורים בחלקה החלופית . לאור זאת, בימים אלה ניתן להגיש התנגדויות לתכנית זו (תא/1/3360). יש לציין, כי התכנית נוגעת לקרקעות רשות מקרקעי ישראל ולהסכם אשר הרשות צד לו.
התנועה לאיכות השלטון פנתב לרשות בבקשה לקבל את ההסכם עליו חתומה עיריית תל אביב-יפו, חברת שער לישראל בע"מ והרשות בעניין תכנית זו. כן, מבקשת התנועה לאיכות השלטון לקבל את כל הנספחים להסכם זה.
בנוסף, התנועה מעוניינת במסמכים נוספים אשר עמדו בבסיס החלטתה של הרשות לאשר את התכנית, ביניהם – העתקי שומות מקרקעין, פרוטוקולים של דיונים רלוונטיים, תחשיבים, חוות דעת וניתוחים כספיים, כל מידע בנוגע לחלופות האחרות לתכנית זו ועוד.
פניית התנועה לאיכות השלטון הינה בהתאם למתווה הקבוע בחוק חופש המידע, התשנ"ח-1998 ובתקנות מכוחו.