איכות השלטון: אין סיבה לאשר את הבקשה לאשר פיצויים מוגדלים ומענק הצטיינות ליו"ר דירקטוריון דואר ישראל היוצא

איכות השלטון: אין סיבה לאשר את הבקשה לאשר פיצויים מוגדלים ומענק הצטיינות ליו"ר דירקטוריון דואר ישראל היוצא

התנועה לאיכות השלטון פנתה לשר התקשורת, האוצר ומנהל רשות החברות הממשלתיות בקריאה שלא לאשר את הבקשה למתן פיצויים מוגדלים ומענק הצטיינות ליו"ר דירקטוריון דואר ישראל היוצא, מר ששי שילה
רקע
לשרי התקשורת האוצר ומנהל רשות החברות הועברה בקשה לאשר את הפיצויים המוגדלים ומענק ההצטיינות של יו"ר דירקטוריון דואר ישראל היוצא, מר ששי שילה, וזאת לקראת האסיפה הכללית של דואר ישראל. בקשה זו הועברה אף על פי שחברת דואר ישראל נמצאת במשבר כספי עמוק, הידרדרות מתמשכת ברווחיות, נזילות כספית ואיתנות פיננסית – עד כדי סכנת קיום ממשית, ועוד ליקויים נוספים עליהם הצביע מבקר המדינה בדוח שהוציא אשתקד.
עמדת התנועה לאיכות השלטון היא כי ככל שדירקטוריון דואר ישראל לא יצביע על הישגים יוצאי דופן של מר ששי שילה, אין כל סיבה לאשר את הבקשה למתן פיצויים מוגדלים ומענק הצטיינות ליו"ר דירקטוריון דואר ישראל היוצא, מר ששי שילה, ובכך ולהעניק גמול על היעדר הישגיו בחברה. פיצויים מוגדלים אמורים להיות מוענקים רק בנסיבות המצדיקות זאת ותוך התחשבות במצב החברה.
אשר על כן, מבקשת התנועה לאיכות השלטון משרי התקשורת, האוצר ומנהל רשות החברות לברר מה היו נימוקי דירקטוריון החברה להענקת הטבה כזו, הבהרות מנהל רשות החברות הממשלתיות מדוע בנסיבות אלו, לאור מצבה החמור של החברה, הועברה הבקשה לאישור השרים, וכן מהי עמדתו בעניין.