איכות השלטון בקריאה למלחמת אמת בהון השחור בישראל

איכות השלטון בקריאה למלחמת אמת בהון השחור בישראל

בעקבות חשיפת פרשת השחיתות לכאורה בקרב אישי ציבור בכירים, פנתה התנועה לאיכות השלטון למנהל רשות המיסים לחקור ולבחון את פעילותם של החשודים גם בהיבטים של עבירות המס בישראל.
בחודש נובמבר האחרון פנתה התנועה לאיכות השלטון למשה אשר, מנהל רשות המיסים בעקבות דו"ח מבקר המדינה ממנו עולה תמונה קשה המצביעה על שורה של ליקויים חמורים ביותר ביחס למאבק שמנהלת, או מנסה לנהל רשות המסים כנגד ההון השחור. בפנייה מציינת התנועה כי ישנה חשיבות מיוחדת בפעילות נמרצת והחלטית, אשר תביא להטמעת החובה בתשלומי מס למדינה. חלק מפעילות הטמעה זו צריכה לבוא לידי ביטוי במה שנראה לעין, כלומר, כלפי אותם אזרחים, כמו גם נבחרי ציבור, אשר עולה חוסר הלימה לכאורה בין הכנסתם לרמת חייהם, הנראה לעיני כל.
בעקבות חשיפת פרשת השחיתות לכאורה בקרב אישי ציבור בכירים בשלטון המרכזי ובשלטון המקומי, ביניהם סגנית השר פאינה קירשנבאום, השר לשעבר סטאס מיסז'ניקוב, מנכ"ל משרד ממשלתי, ראשי רשויות מקומיות ודמוית ציבוריות נוספות, אשר בין היתר כוללת, חשדות להלבנת הון לכאורה, קוראת התנועה לאיכות השלטון למנהל רשות המיסים לחקור ולבחון את פעילותם של החשודים גם בהיבטים של עבירות המס בישראל.
עו"ד מיקה שיינוק קרטן, מנהלת תחום החקיקה בתנועה לאיכות השלטון-" יש להוביל מערכת אמת כנגד ההון השחור במדינת ישראל, על כל רבדיו וכנגד כל מי שמבקש להעלים מהכנסותיו"