איכות השלטון למנכ"ל נמל אשדוד: האם נבדקו הטענות החמורות שהועלו נגד יורם סוויסה, המתמודד למכרז פנימי?

איכות השלטון למנכ"ל נמל אשדוד: האם נבדקו הטענות החמורות שהועלו נגד יורם סוויסה, המתמודד למכרז פנימי?

התנועה לאיכות השלטון פנתה למנכ"ל נמל אשדוד בבקשה לברר האם נבדקו הטענות החמורות שהועלו נגד יורם סוויסה, המתמודד למכרז פנימי והאם יושמו תוצאות הבדיקה.
התנועה לאיכות השלטון פנתה למנכ"ל נמל אשדוד, מר יצחק בלומנטל, בבקשה לברר האם נבדקו הטענות החמורות שהועלו נגד יורם סוויסה, המתמודד לתפקיד הממונה על מחלקת ציוד מכאני.
כלפי סוויסה הועלו טענות חמורות בידי קבוצת עובדים בנמל אשדוד. העובדים טענו כי מר סויסה, המשמש כסדרן עבודה ראשי בנמל אשדוד ומתמודד במכרז, מנצל לרעה לכאורה את תפקידו זה, ע"י מתן יחס מועדף והטבות שונות לעובדים התומכים ומתפקדים למפלגת "הליכוד", אשר בה מר סויסה משמש כחבר מרכז. העובדים הדגישו בפנייתם כי כסדרן ראשי בנמל, למר סויסה יש השפעה ישירה ומשמעותית על אופי עבודתם ושכרם של מאות עובדים. לטענתם, מר סויסה ניצל לכאורה השפעה חזקה זו למטרות פוליטיות ואישיות.
לאור הטענות החמורות, נתבקש המנכ"ל, ע"י עובדי הנמל, לפסול את מועמדותו של מר סויסה לתפקיד הנדון, ואף לבחון אפשרות להדיחו מתפקידו הנוכחי. המנכ"ל העביר את הטענות למבקר הפנימי של החברה וביקש כי תיפתח בדיקה ביחס לטענות, שממצאיה יועברו לעיונו.
התנועה לאיכות השלטון מברכת על התייחסותו הרצינית של המנכ"ל לטענות העובדים ועל נכונותו לבחון את הדברים ולטפל בהם במידת הצורך. התנועה מבקשת לברר האם נערכה הבדיקה הפנימית, מהם ממצאיה, והאם יושמו מסקנותיה ביחס למכרז שבנדון וביחס למר סויסה, כלפיו הועלו כאמור טענות חמורות.