ח"כ חסון הודיע כי בכוונתו לקיים פגישה עם היועמ"ש בה ימסור את כלל רשימת לקוחותיו

ח"כ חסון הודיע כי בכוונתו לקיים פגישה עם היועמ"ש בה ימסור את כלל רשימת לקוחותיו

19.04.2015
הודעתו של ח"כ יואל חסון הגיע לאחר מספר פניות של התנועה, המבקשות מחבר הכנסת לחשוף את רשימת לקוחות חברת "הקבינט" אשר בבעלותו.
התנועה לאיכות השלטון פנתה במהלך חודש פברואר האחרון לח"כ יואל חסון בעקבות פרסומים בהם נטען כי סירב לחשוף את רשימת לקוחות חברת הקבינט שבבעלותו בשנתיים האחרונות.
בפנייה הבהירה התנועה כי על אף העובדה שלא חלה על ח"כ חסון כל חובה חוקית לחשוף את לקוחות חברת "הקבינט" שבבעלותו, הרי שההחלטה שלא לחשוף את מי שבמסגרת עסקיו הפרטיים הדריך כיצד להגיע ולהתנהל מול מקבלי ההחלטות, הינה החלטה עגומה המותירה טעם לפגם בכל הנוגע לטוהר המידות המצופה ממועמד לכנסת ישראל ותחושה כי כביכול יש לח"כ מה להסתיר.
בהמשך, השיב ח"כ יואל חסון כי בכוונתו עם בחירתו לכנסת לפעל כדי לחשוף בפניו היועץ המשפטי של הכנסת את פעילותו העסקית בזמן היותו אזרח מהשורה בצורה השקופה והרחבה ביותר.
התנועה לאיכות השלטון שבה ופנתה לח"כ יואל חסון עם היבחרו על מנת לוודא כי אכן הועברה רשימת לקוחותיו ליועץ המשפטי לכנסת, כפי שהבטיח. זאת בשל העובדה שהעניק ייעוץ לחברות שונות באשר לאופן שבו הן צריכות לפעול מול מקבלי ההחלטות עלולה להעמידו במצבים שונים של ניגוד עניינים.
בהמשך לפניות התנועה לאיכות השלטון השיב ח"כ יואל חסון כי שוחח עם היועמ"ש אייל ינון וסיכם עמו על פגישה בה יפרט וימסור את כל המידע הנדרש כולל רשימת הלקוחות ולצורך מעקב ומניעת ניגוד עניינים.