התנועה לאיכות השלטון פנתה ליו"ר דירקטוריון דואר ישראל בקריאה להסיר את המענק המוגדל ליו"ר הדירקטוריון היוצא

התנועה לאיכות השלטון פנתה ליו"ר דירקטוריון דואר ישראל בקריאה להסיר את המענק המוגדל ליו"ר הדירקטוריון היוצא

17.05.2015
התנועה לאיכות השלטון פנתה ליושב ראש דירקטוריון דואר ישראל הנכנס, בקריאה להסיר מסדר היום את המענק המוגדל ליושב ראש הדירקטוריון היוצא, ששי שילה.
התנועה לאיכות השלטון פנתה ליושב-ראש הנכנס של דירקטוריון דואר ישראל, חזי צאיג, בבקשה לבטל את ההחלטה להעניק ליושב-ראש הדירקטוריון היוצא, ששי שילה, מענק הצטיינות מוגדל של 200% בנוסף לתנאי פרישה מוגדלים.
הפניה החוזרת מתבצעת בעקבות תשובתו של מר מאיר שמרה, משנה למנהל הרשות לחברות ממשלתיות, שיידע על סדר יומה של ישיבת הדירקטוריון הקרובה מצויה החלטה זו. בעקבות הזמן שחלף מהפניה הראשונה, התנועה מבקשת לברר האם התקיימה ישיבת הדירקטוריון במסגרתה עלה הנושא לדיון, והאם אכן הוחלט להסיר את הדיון במענק הפרישה האמור מסדר יומה של האסיפה הכללית של החברה.
לעמדת התנועה, מן הראוי כי דירקטוריון הדואר יבטל את החלטתו הקודמת בעניין מענק הפרישה המוגדל ויסיר את הדיון בבקשת אישור ההחלטה מסדר יומה של האסיפה הכללית. זאת, לאור העובדה ש"דואר ישראל" הינה חברה ממשלתית אשר נכסיה וכספיה שייכים לציבור, ובהתחשב במצבה של החברה כיום, והביקורת הקשה על תקופת ניהולו של היו"ר היוצא, מר ששי שילה, אין אנו רואים כל צידוק סביר להענקת פיצוי מוגדל ו/או מענק הצטיינות.