בקשה לתיקון ליקויים שנגרמו עקב ביצוע עבודות בכביש מספר 2

בקשה לתיקון ליקויים שנגרמו עקב ביצוע עבודות בכביש מספר 2

21.05.2015
התנועה לאיכות השלטון פנתה למר יוסי שכטר, מנהל מרחב הצפון של קבוצת "מקורות" בבקשה לתיקון הליקויים בכביש מספר 2 אשר נגרמו כתוצאה מעבודות בנייה של חברת "מקורות" בכביש
התנועה לאיכות השלטון פנתה ביום ה', ה-16 באפריל, למר יוסי שכטר, מנהל מרחב הצפון של קבוצת "מקורות" בבקשה לתיקון הליקויים בכביש מספר 2 בקטעים העוברים בשטח המועצה כעבייה-טבאש-חג'אג'רה, אשר נגרמו כתוצאה מעבודות שנייה של חברת "מקורות" בכביש.
התנועה פנתה למר שכטר עקב פנייה שהגיעה מתושבי המועצה בנוגע לאי תיקון הליקויים שנוצרו בעקבות עבודות בכביש להנחת קו מים של קבוצת "מקורות".
התנועה ציינה בפני מר שכטר כי בטרם החלו העבודות בכביש במסגרת פרויקט אשכול-סומך של חברת "מקורות", התחייבה החברה בפני המועצה להחזיר את מצב הכביש לקדמותו בתום העבודות, אך השיקום שבוצע בתום העבודות בוצע רק בקטע כביש קצר של 220 מטרים, ואילו יתר קטעי הכביש – כ-1500 מטרים, נותרו במצב ביניים ולא תוקנו עד היום.
עוד ציינה התנועה כי על-פי המידע המצוי ברשותה קיימים בקטעי הכביש שלא שוקמו מפגעים רבים בהם חוסר במעקה בטיחות, בורות ועיוותים בכביש, מחסור בתאורה ועוד מפגעים נוספים בהם יש סכנה לציבור. עקב התחייבותה של חברת מקורות לתיקון הליקויים, ביקשה התנועה ממר שכטר לפעול בהתאם להתחייבות זו.