מתי נפגשו, על מה דיברו ומה סיכמו ראש הממשלה ובכירי החברה לישראל

מתי נפגשו, על מה דיברו ומה סיכמו ראש הממשלה ובכירי החברה לישראל

20.08.2015
התנועה לאיכות השלטון פנתה היום (יום ה') למשרד ראש הממשלה בבקשת חופש מידע לקבלת כל המידע העוסק בפגישות שערך ראש הממשלה, אנשי לשכתו ומי מטעמו, עם בכירי החברה לישראל בע"מ וכיל בפרט במהלך השנתיים האחרונות.
התנועה לאיכות השלטון פנתה היום (יום ה') לופאד קבלאן, הממונה על חופש המידע במשרד ראש הממשלה לקבלת כל המידע המצוי בידי משרד ראש הממשלה העוסק בפגישות שערכו ראש הממשלה ומי מטעמו עם בכירי החברה לישראל וכיל בפרט במהלך השנתיים האחרונות.
בימים אלו שוקלת ממשלת ישראל לערוך ויתורים מפליגים בכל הנוגע להסדרי מיסוי הרווחים ממשאבי טבע שיוחלו על חברת כימיקלים לישראל בע"מ. כמו כן, לאחרונה פורסם כי עידן עופר, בעל השליטה בחברת לישראל בע"מ וניר גלעד, לשעבר מנכ"ל החברה לישראל וכיום יו"ר דירקטוריון כיל, נפגשו עם ראש הממשלה במטרה להפעיל לחץ על ולקדם עריכת ויתורים אלו.
נוכח הדברים, פנתה היום התנועה למשרד ראש הממשלה על פי חוק חופש המידע לקבלת מכלול המידע המצוי בידי המשרד העוסק בפגישות שערכו ראש הממשלה, אנשי לשכתו, ומי מטעמו, עם בכירי החברה לישראל בע"מ וכיל בפרט במהלך השנתיים האחרונות (מהקמת ועדת שישינסקי 2). הבקשה כוללת את פירוט מועדי הפגישות, שמות הנוכחים בכל הפגישות, נושאי הפגישות, תכנן והסוגיות שנדונו במהלכן, פרוטוקולים וסיכומי פגישות וכן פירוט כלל ההסכמות וההתחייבויות של הצדדים שסוכמו במהלך הפגישות.