איכות השלטון למפכ"ל המיועד: החזר את ניצב משנה אפרים ארליך (קרמשניט) לשורות המשטרה

איכות השלטון למפכ"ל המיועד: החזר את ניצב משנה אפרים ארליך (קרמשניט) לשורות המשטרה

י"ט בתשרי, תשע"ו 02/10/2015
איכות השלטון למפכ"ל המיועד: החזר את ניצב משנה אפרים ארליך (קרמשניט) לשורות המשטרה
בעקבות אישור וועדת טירקל את מועמדותו של רוני אלשייך לתפקיד מפכ"ל משטרת ישראל, מברכת התנועה לאיכות השלטון את אלשייך וקוראת למפכ"ל המיועד לגלות מנהיגות ולהטמיע נורמות חיוניות של אמינות, מוסר, מחויבות יושרה ומקצועיות
אתמול (1.10.15) אישרה וועדת טירקל את מועמדותו של רוני אלשייך לתפקיד מפכ"ל משטרת ישראל. מינוי זה לתפקיד חיוני קשה ומאתגר גם בנסיבות השגרתיות ביותר – צפוי להתבצע על רקע נסיבות קשות ומורכבות. נסיבות שכללו הליך מתמשך, שכלל סירוב של מועמדים פוטנציאלים לעמוד בראש הגוף הזה וכן ביטול מועמד קודם, גל הירש, על רקע מחאות בכירי המשטרה במיל שביקשו לשמור על המשטרה המתפוררת בפנים כפי שהיא ובדיקה שהתארכה, הליך שכבר ביקרנו כאן.נסיבות של אתגרים ביטחוניים, פשיעה קשה, שחיתות נרחבת, התפרעויות וטרור. ונסיבות של ליקויים קשים בתפקוד המשטרה, באמינות ובמוסריות של גורמים בה ואיבוד אמון בגוף חיוני זה, שפוגע בכיפת החוק ובביטחון האישי של כל אזרח ותושב המדינה.
אז בתקווה שההליך יושלם בהקדם – רוני אלשייך – בהצלחה רבה בתפקיד.
התנועה יצאה בקריאה למפכ"ל המיועד שלא לנסות להשתלב או למצוא חן בעיני הפקודים – או ניצבים ובכירים לשעבר שנאלצו לעזוב את משטרת ישראל לאחר שביזו את ערכיה- אלא לגלות מנהיגות ולהטמיע נורמות חיוניות של אמינות, מוסר, מחויבות, יושרה, ומקצועיות.
במשטרת ישראל שוטרים מסורים מלאי מוטיבציה לעשות את מלאכתם אך ישנם גורמים מושחתים ומשחיתים הפוגעים בגוף חיוני זה ובתפקודו – צריך לעקור אותם מתוכו, לחזק את השוטרים האיכותיים, להשיב למשטרה שוטרים כניצב משנה אפרים ארליך (קרמשניט) שמחויבים למלחמה בפשיעה ובשחיתות.
התנהלות מקצועית וערכית תושיב את הגאווה והאור בעיניים לשוטרים ואת האמון והכבוד לשלטון החוק לאזרחים.