בעקבות התערבות התנועה לאיכות השלטון נסלל מחדש מקטע מכביש 2 העובר בתחומי מועצת כעביה טבאש חג'אג'רה

בעקבות התערבות התנועה לאיכות השלטון נסלל מחדש מקטע מכביש 2 העובר בתחומי מועצת כעביה טבאש חג'אג'רה

ט"ו בחשוון, תשע"ו 28.11.15
לאחר שמקורות התחייבו לתקן אותו אחרי שפגעו בו לשם הנחת צינורות, והמועצה התמהמה עם הכספים שהועברו לה על ידי מקורות לשם כך.
בעקבות פניות התנועה ובקשות למתן חופש מידע נסלל מחדש מקטע מכביש 2 הועבר בתחומי מועצת כעביה טבאש חג'אג'רה. התנועה לאיכות השלטון פנתה עוד בחודש ינואר השנה, פנתה התנועה לאיכות השלטון בנושא לראש העיר, זידאן כעביה. זאת בעקבות פניות שקיבלה התנועה מתושבי המועצה, אשר הלינו על ליקויים בכביש מספר 2 בקטעים העוברים בשטח המועצה, כתוצאה מעבודות שביצעה חברת מקורות כחלק מפרויקט אשכול-סומך.
בתגובה לבקשת המידע ששלחה התנועה בחודש מאי האחרון נשלח לתנועה ההסכם שנחתם ביום 11.9.14 בין המועצה לחברת מקורות, לפיו בכל הנוגע לעבודות השיקום הנותרות בכביש, המועצה הינה האחראית המלאה לביצוע עבודות שיקום הכביש, בעוד מקורות נושאת ותישא בעלות בגין ביצוען.
יחד עם זאת, משיחה שנערכה עם תושב המועצה עולה כי הכספים אשר הוקצו על הנייר על ידי המועצה לשם שיקום הכביש, ייתכן ולא שימשו במלואם למטרה זו. נוכח הדברים, פנתה התנועה גם לממונה על חוק חופש המידע המועצה בבקשת הסכמים שנחתמו עם הקבלן, תכניות מפרט לביצוע עבודות השיקום, כל מסמך הרלוונטי לעבודות השיקום.