התנועה למען איכות השלטון בבקשה לקבל מידע ומסמכים אודות מינוי מר משה גראזי למנהל הרשות הממשלתית למים ולביו

התנועה למען איכות השלטון בבקשה לקבל מידע ומסמכים אודות מינוי מר משה גראזי למנהל הרשות הממשלתית למים ולביו

כ"ד בטבת תשע"ז , 22/1/2017
הודעה לתקשורת
התנועה למען איכות השלטון בבקשה לקבל מידע ומסמכים אודות מינוי מר משה גראזי למנהל הרשות הממשלתית למים ולביוב
התנועה למען איכות השלטון פנתה למר אריה גרינבלט, הממונה על חופש המידע בבקשה לקבל מידע ומסמכים אודות מינוי מר משה גראזי למנהל הרשות הממשלתית למים וביוב.
התנועה למען איכות השלטון פנתה לממונה על חוק חופש המידע, מר אריה גרינבלט, בבקשה לקבל מידע ומסמכים אודות מינוי מר משה גראזי למנהל הרשות הממשלתית למים ולביוב.
החל מה-30.8.16 מכהן מר משה גראזי כממלא מקום זמני לתפקיד מנהל הרשות הממשלתית למים ולביוב, במקומו של מר אלכסנדר קושניר. עד כה, עברו קרוב לחמישה חודשים ממינוי מר גראזי לממלא מקום מנהל הרשות. בהתאם להוראות חוק שירות המדינה, לשם הארכת הכהונה הראשונית לשישה חודשים, הייתה צריכה להתקבל הסכמת נציב שירות המדינה. כעת, גם תקופת ההארכה הראשונית עומדת בפני סיום כאשר לא ברור אם עד סיום התקופה ימונה מנהל רשות קבוע.
לאור עובדות אלו מבקשת התנועה כל כתב מינוי שניתן למר משה גראזי לכהונתו כממלא מקום מנהל רשות המים, אישור נציב שירות המדינה לכך ואת נימוקיו בנוגע להארכת מינויו של משה גראזי. כמו כן, מבקשת התנועה לדעת את מועד סיום כהונתו של מר משה גראזי נכון להיום.
במידה ומינויו ימשיך מעבר לשישה חודשים התנועה מבקשת לקבל את אישוריהם של נציב שירות המדינה והיועץ המשפטי לממשלה ואת נימוקיהם לכך, כולל פירוט אודות הנסיבות המיוחדות המצדיקות את הארכת המינוי הזמני, בהתאם לחוק.