איכות השלטון לראש הממשלה וליועמ"ש – יש למנות שר תקשורת

איכות השלטון לראש הממשלה וליועמ"ש – יש למנות שר תקשורת

22.5.17; כ"ו אייר תשע"ז
הודעה לתקשורת
איכות השלטון לראש הממשלה וליועמ"ש – יש למנות שר תקשורת
התנועה לאיכות השלטון קוראת לראש הממשלה וליועץ המשפטי לממשלה למנות שר תקשורת קבוע תחת חה"כ צחי הנגבי ובכך למנוע את הפגיעה ההולכת ומתגברת בענף התקשורת
למרות שחלפו למעלה מ-3 חודשים מהיום בו הודיע ראש הממשלה על התפטרותו, טרם מונה שר תקשורת קבוע תחתיו.
לאחר התפטרותו של ראש הממשלה מתפקידו כשר התקשורת, מונה חה"כ צחי הנגבי במינוי זמני לכהן כשר התקשורת. מינוי זה הסתיים אתמול, יום א' – 21.52017, ולמרות זאת לא מונה שר תקשורת תחתיו.
לעמדת התנועה, כל יום בו משרד התקשורת פועל ללא שר אחראי אשר מקדם ומנהל את הפעילות בו, מעצים את הפגיעה הקשה שממילא סבל משרד התקשורת בעת האחרונה לאור תחלופה של שרי תקשורת וכן לאור כהונתם של שרי תקשורת המצויים בניגודי עניינים.
דווקא בימים אלו, כאשר משרד התקשורת ניצב בפני אתגרים ורפורמות חדשים, ובהם הפעלת תאגיד השידור הציבורי, ברי כי משרד התקשורת צריך להיות משרד אשר פועל באופן מלא, יעיל ופורה.
בנסיבות אלו, דורשת התנועה לאיכות השלטון כי ימונה לאלתר שר תקשורת חדש, אשר נקי מכל ניגוד עניינים, ואשר יוכל לאפשר את התפתחותו של ענף התקשורת בצורה יעילה ומיטבית ובכך גם למנוע פגיעה נוספת בשוק התקשורת בכלל ובשידור הציבורי בפרט, דבר אשר פוגע פגיעה קשה בדמוקרטיה ובתקשורת שנועדה להגן עליה על ידי קידום שוק דעות חופשי וביקורתי.