התנועה לאיכות השלטון פנתה לנציבת תלונות הציבור במשטרה בבקשה לקבלת מידע הנוגע לתיקים הפתוחים כנגד רפי רותם

התנועה לאיכות השלטון פנתה לנציבת תלונות הציבור במשטרה בבקשה לקבלת מידע הנוגע לתיקים הפתוחים כנגד רפי רותם

16.06.15
התנועה לאיכות השלטון פנתה היום, יום ג', לנציבת תלונות הציבור במשטרה, לימור בן נתן, בבקשה לקבלת מידע ופרטים הנוגעים לתיקים העומדים כנגד רפי רותם.
התנועה לאיכות השלטון פנתה היום, יום ג', לנציבת תלונות הציבור במשטרה, לימור בן נתן, בבקשה לקבלת מידע אודות פרטי התיקים הנוגעים למר רפי רותם. התנועה מבקשת מידע כלפי כל תיק בנפרד, וכלפי כל תלונה בנפרד, בנוסף למידע הנוגע למעצרים של רותם, ולחקירות של רפי רותם במשטרה, כמו גם את רישומו הפלילי. התנועה מחזקת את דרישתו של רפי רותם לקבלת חומר החקירה המלא בעניינו.
פי רותם הוא קצין מודיעין ברשות המיסים שחשף שחיתויות נרחבת ברשות המיסים. הוא זכה לקבל צו הגנה כחושף שחיתות, על ידי מבקר המדינה, כב' השופט בדימוס יוסף שפירא. יצוין, כי הוא אף קיבל את "אות אביר איכות השלטון", על פי החלטת וועדת האות של התנועה, בראשות כב' השופט בדימוס מישאל חשין. עם זאת, נפתחים כנגד רפי רותם נפתחים תיקים במשטרה חדשות לבקרים. התנהלות המשטרה כנגדו, נוכח הרקע לה ונסיבותיה, נראים בעליל כהתנהלות חריגה, בלתי עניינית ומגמתית, והתנכלות לאדם ששילם מחיר כבד ביותר על מאבקו למען טוהר המידות הציבורי.