בעקבות עתירת התנועה לאיכות השלטון: שולה זקן בתשובתה לבית המשפט: תבוא להעיד בבית המשפט כשתקרא לכך

בעקבות עתירת התנועה לאיכות השלטון: שולה זקן בתשובתה לבית המשפט: תבוא להעיד בבית המשפט כשתקרא לכך

שולה זקן, העבירה היום (יום ג') לבית המשפט את תגובתה לעתירת התנועה לאיכות השלטון כנגד הפרקליטות לחזור בהם מהחלטתם שלא להגיע להסדר עם גב' שולה זקן.
זקן לבית המשפט בתגובה: אתייצב להמשך חקירה ולעדות בבית המשפט כל אימת שאתבקש

רקע
התנועה לאיכות השלטון עתרה לפני כשבוע לבג"צ בבקשה למתן צוו על תנאי כנגד פרקליטות המדינה מדוע לא תחזור בה מהחלטתה שלא לחתום עם הגב' שולה זקן הסכם "עדת מדינה" ומדוע לא תשלים את גביית עדותה בפני בית המשפט. בעתירה נאמר כי עדותה של שולה זקן דרושה כדי לרדת לחקר האמת ולהבטיח, כי בפני בית המשפט יעמוד מלוא המידע שניתן להציג בפניו להכרעתו, בכדי להגן על שלטון החוק ועל אמון הציבור בנבחריו וברשויות המדינה, נוכח חומרת הפרשות בהיותן עוסקות בחשדות לשחיתות כנגד ראש משלה לשעבר.

גב' שולה זקן ענתה בתשובתה היום לבית המשפט כי תתייצב להמשך חקירה ולעדות בבית המשפט כל אימת שתתבקש. מתוך תשובת זקן לבית המשפט: "ללא שמיעתה, כל הכרעה שתצא תחת ידן של הערכאות הנכבדות תהא חסרה ומאולצת. האמת העובדתית לה שואף בית המשפט, תיוותר עולה, גולמית ובלתי מפוענחת – הגם שהיא לכאורה נמצאת בהישג יד…. עצם התייצבותה לעדות תכשיר ראיות שונות שנקבעו כבלתי קבילות נגד משיב 4 (אהוד אולמרט) על ידי הערכאה הדיונית".