איכות השלטון ליו"ר הכנסת: יש להוקיע את התנהלותה של ח"כ מירי רגב

איכות השלטון ליו"ר הכנסת: יש להוקיע את התנהלותה של ח"כ מירי רגב

מנכ"ל התנועה לאיכות השלטון, מר אלי סולם, פנה היום (יום ג') ליו"ר הכנסת בקריאה לייצר נורמות התנהלות ראויות ולהוקיע את התנהלותה של ח"כ מירי רגב, יו"ר ועדת הפנים, ולהבהיר כי ח"כ לא יאפשרו למואשמים בעבירות ציבוריות חמורות להשתמש בבמת הכנסת
מנכ"ל התנועה לאיכות השלטון, מר אלי סולם, פנה היום ליו"ר הכנסת, יולי אדלשטיין בקריאה להבהיר לחברי הכנסת מה מתבקש מהם וכיצד עליהם לנהוג בבואם לעשות שימוש בבמת הכנסת בדיונים השונים.
רקע
פניית מנכ"ל התנועה לאיכות השלטון ליו"ר הכנסת נעשית בהמשך לדיון השערורייתי שנערך ביום רביעי 30.10.13 בועדת הפנים ואיכות הסביבה בראשות חה"כ מירי רגב בו ניתנה במה לראש עיריית נצרת עילית. שמעון גפסו. זאת, לאחר שהוציא היום יו"ר הכנסת הודעה לפיה "לא נפל כל פגם בהתנהלותה של רגב. פרסומים נוספים מעידים על כך שהיועץ המשפטי של ה כנסת הבהיר שההודעה שפורסמה מלשכתו של אדלשטיין אינה נכונה ולא מייצגת את עמדת היועץ המשפטי לכנסת"
מר אלי סולם, מנכ"ל התנועה לאיכות השלטון מדגיש בפני יו"ר הכנסת, כי לא רק שהוענק גיבוי למתן במה בכנסת ישראל לאדם כמו גפסו, נגדו עומדים אישומים קשים וחמורים תוך התעמרות בשומרי הסף המשרתים ברשות המקומית וזכו לצווי הגנה ממבקר המדינה, היום אף הגדיל לעשות יו"ר הכנסת וגייס את היועץ המשפטי של הכנסת בעל כרחו "להכשיר" את השרץ.
מנכ"ל התנועה לאיכות השלטון, אלי סולם: "גם אם אין בידך או בידי היועץ המשפטי של הכנסת כלים משפטיים לעצור השימוש הקלוקל שנעשה בועדת הפנים ואיכות הסביבה, הרי שיש גם יש בידיך היכולת לייצר נורמות התנהלות ראויות, להוקיע את התנהגותה של יו"ר הועדה מבחינה ציבורית ולהבהיר שבכנסת בראשה אתה עומד לא ייתכן כי ח"כ יאפשרו למואשמים בעבירות ציבוריות חמורות להשתמש בה כבמה אוהבת, ואפילו הן חברי המפלגה ה'נכונה'".
נדמה כי עדיין לא מאוחר מדי, ראוי ונכון להביע הדברים בקול צלול, להבהיר מה ראוי ומה מתבקש מחברי הכנסת וכיצד עליהם לנהוג, בבואם לעשות שימוש ב"במת הכנסת" שהיא במה מכובדת, שצריכה גם לכבד את עצמה.

פרסום ב NRG