איכות השלטון: ראשי ערים המבקשים לפעול בניגוד לדין הם האחראים לניטרול המערכת

איכות השלטון: ראשי ערים המבקשים לפעול בניגוד לדין הם האחראים לניטרול המערכת

התנועה לאיכות השלטון בתגובה חריפה לדיון בועדת הפנים של הכנסת בעניינו של ראש עיריית נצרת עילית
ועדת הפנים של הכנסת, בראשות חברת הכנסת מירי רגב התכנסה ב 30.10.13 לקיים דיון על יחסי עבודה בין הדרג הנבחר לפקידות הבכירה ברשויות המקומיות. חברי הוועדה מצאו עצמם בדיון שעסק במערכת היחסים בין גפסו ליועצת המשפטית, עו"ד אולגה גורדון. חברי כנסת מהקואליציה והאופוזיציה שנכחו במקום האשימו את אגב ברתימת הוועדה לצורך חיסולי חשבונות פוליטיים עבור מקורבה, ראש עיריית נצרת עילית, שמעון גפסו.
במהלך הדיון הוציאה חברת הכנסת רגב מספר חברי וועדה, בניהם ח"כ מיקי רוזנטל, ח"כ תמר זנדברג וח"כ מוחמד ברכה מחד"ש. בעקבות הדיון, פנה ח"כ רוזנטל ליו"ר הכנסת בבקשה שיעמיד את רגב על חומרת מעשיה.
התנועה לאיכות השלטון מסרה כי הדיון שהתקיים בוועדת הפנים בנושא העקרוני של יחסי העבודה בין ראשי הרשויות לפקידות הבכירה היה רחוק מלהיות דיון עקרוני משעסק בעניינו של ראש עיריית נצרת עילית, שמעון גפסו ומלחמתו ביועצת המשפטית של הרשות ושומרי סף נוספים. התנועה מבקשת להדגיש כי שומרי הסף פועלים כדי למנוע מדיניות בלתי תקינה, ולא מונעים מראש הרשות לקיים מדיניותו. ראשי הערים המבקשים לפעול בניגוד לדין הם המקימים מולם שומרי סף והם האחראים על נטרול המערכת.
פרסום בהארץ