בעקבות הפרסומים קוראת התנועה לאיכות השלטון לפעול להעברת אורי יוגב מתפקידו כדירקטור בחברת רכבת ישראל ככל שהדברים המובאים בפרסומים אכן מדויקים.

בעקבות הפרסומים קוראת התנועה לאיכות השלטון לפעול להעברת אורי יוגב מתפקידו כדירקטור בחברת רכבת ישראל ככל שהדברים המובאים בפרסומים אכן מדויקים.

מכתבה של התנועה לראש הממשלה, שר התחבורה וליו"ר הוועדה לבדיקת מנויים בעקבות הפרסומים אודות חוות דעתו של המשנה ליועץ המשפטי לממשלה אבי ליכט באשר להתנהלותו של מר אורי יוגב, בעקבות כך קוראת התנועה לכל הנוגעים בדבר, בהתאם לסמכותם, לפעול ולהביא להעברתו של מר יוגב מתפקידו כדירקטור, ככל שהדברים המובאים בכתבה אכן מדוייקים.
מקריאת הדברים עולה כי עוה"ד ליכט העביר ביקורת קשה על התנהלותו של מר יוגב בשני עניינים שונים; האחד, התערבות בהליך מינוי מנכ"ל הרכבת לפני כשנתיים. השני, התערבות בלתי תקינה בדיון עסקי שקיים צוות המו"מ מטעם הרכבת עם נציגי חברת בומברדייה הקנדית. זאת, אף מבלי שמר יוגב דיווח על קשריו עם מנכ"ל חברת בומברדייה ישראל, מר יוסי דסקל, ותוך הסתרת התערבותו זו מיתר חברי הדירקטוריון.
התנועה פנתה פעמים רבות, בעניינו של מר יוגב והעלתה בפני גורמים שונים חששותיה באשר למידת התאמתו לתפקיד יו"ר דירקטוריון חברת רכבת ישראל, נוכח התנהלות בלתי תקינה ובשל חשש לפגיעה בטוהר המידות.הדברים כה חמורים עד שהם אינם מותירים מקום לספק- מי שדרכו חסרת התחשבות בכללי מינהל תקין ואף הליכה בפועל מעבר לקווים המקובלים באופן בלתי ראוי- אינו יכול לשמש לא רק כיו"ר דירקטוריון אלא אף כדירקטור בחברה ממשלתית. התנועה קוראת, לא רק שלא למנות את מר יוגב לתפקיד יו"ר דירקטוריון הרכבת, אלא אף להביא לסיום כהונתו כדירקטור לאלתר.