בעקבות כוונת גאידמק לתרום מליון שקל להפועל חולון דורשת התנועה לאיכות השלטון כתנאי כי יצהיר כי מפלגת צדק חברתי לא תרוץ בבחירות המקומיות בחולון.

בעקבות כוונת גאידמק לתרום מליון שקל להפועל חולון דורשת התנועה לאיכות השלטון כתנאי כי יצהיר כי מפלגת צדק חברתי לא תרוץ בבחירות המקומיות בחולון.

בעקבות התחייבות גיאדמק בפני יו"ר ועדת הבחירות השופט אליעזר ריבלין כי האירוע בו חילק מעטפות כסף במהלך חג הפורים לא ישנה וזאת בעקבות בקשת התנועה לאיכות השלטון . פנה גיאדמק בימים אלה ליו"ר ועדת הבחירות בבקשת הבהרה באם יענה גיאדמק לבקשת הפועל חולון לתרום לה מליון שקל לצורך עזרה בהשלמת התקציב הנחוץ בליגת העל ומבלי שיקבל תמורה או שותפות בקבוצה , יש בכך הפרת התחייבותו המוזכרת.
בעקבות הפניה, מציין עו"ד דניאל קירס בשם התנועה במכתב לגיאדמק באמצעות פרקליטתו עו"ד הודיה בוארון כי "החשש הכבד שמעלים מעשי מרשיכם לגבי הקשר בין ההון האישי והשגת השלטון נוגע לא רק לבוחרים, אלא גם לסיעות בכנסת. לפני חודשים אחדים חתם מר גאידמק, יו"ר מפלגת "צדק חברתי", על חוזה עם חברי כנסת המבקשים לפרוש מסיעת "גיל" אשר כלל – בין היתר – התחייבות מטעם "צדק חברתי" להעביר מדי חודש כ-240,000 ₪ לסיעה. לאחר שהיועצת המשפטית של הכנסת קבעה כי יש בכך חשש לסטייה מן החוק, אשר מתחזק נוכח ההוראה התמוהה בחוזה לגבי חשבון בנק משותף לסיעה ולמפלגה, פנתה התנועה ליועץ המשפטי לממשלה בבקשה להורות על חקירה פלילית (ואף ענין זה – תלוי ועומד). כעת, מבקש מר גאידמק לתרום מיליון ₪ לקבוצת הפועל חולון. יודגש כי מר גאידמק מבקש לתרום כאמור לאחר שפורסם על כוונתו ועל כוונת מפלגת "צדק חברתי" להתמודד בבחירות בכ-77 רשויות מקומיות, וזאת כארבעה חודשים מהיום בלבד."

התנועה מדגישה במכתבה כי קניית שלטון בכסף אינה אלא סופו של המשטר הדמוקרטי המהותי. התנועה למען איכות השלטון בישראל מבקשת להפנות את תשומת לבם של מרשיך להשלכות המאוד מדאיגות העולות מהתנהלותם. תוך שהיא שומרת את טענותיה ומבלי לגרוע מכלליות האמור, אף תבקש התנועה הצהרה של מרשיך לפיה מפלגת "צדק חברתי" לא תתמודד ומר גאידמק לא יתמודד, בבחירות המוניציפאליות בחולון, בין במישרין ובין בעקיפין (כגון, בהתמודדות של מועמד ו/או רשימה תוך שיתוף פעולה עם מי מהם ו/או תמיכה של מי מהם ו/או בדרך אחרת).