התנועה לאיכות השלטון עתרה לבג"ץ לבטול חברותו של יוסי לחמני כחבר בוועדת האיתור לבחירת מנכ"ל רשות שדות התעופה בשל החשש הממשי לניגוד עניינים שחברותו בוועדה מעלה.

התנועה לאיכות השלטון עתרה לבג"ץ לבטול חברותו של יוסי לחמני כחבר בוועדת האיתור לבחירת מנכ"ל רשות שדות התעופה בשל החשש הממשי לניגוד עניינים שחברותו בוועדה מעלה.
להבנת התנועה אחותו של מר לחמני מחזיקה בכ-50% מחברה העוסקת בשירותי תחבורה, עמילות שילוח ועמילות מכס היושבת בקריית שדה התעופה. להבנת התנועה , חברה זו שבחזקת אחותו של מר לחמני, בה מכהן אדם נוסף בשם לחמני כמנהל הכספים, מחזיקה בחברת בת העוסקת בשילוח מטענים והיושבת אף היא ב"איירפורט סיטי".
יוסי לחמני, מונה על ידי שר התחבורה כחבר בוועדת איתור לבחירת מנכ"ל רשות שדות התעופה. להבנת התנועה אחותו של מר לחמני מחזיקה ב כ-50% מחברה העוסקת בשירותי תחבורה, עמילות שילוח ועמילות מכס היושבת בקריית שדה התעופה. להבנת התנועה , חברה זו שבחזקת אחותו של מר לחמני, בה מכהן אדם נוסף בשם לחמני כמנהל הכספים, מחזיקה בחברת בת העוסקת בשילוח מטענים והיושבת אף היא ב"איירפורט סיטי".
התנועה למען איכות השלטון עתרה היום לבג"צ באמצעות עוה"ד כרק כלב ודניאל קירס למתן צו על תנאי שיורה ללחמני, לנמק מדוע לא יתפטר מחברותו בוועדה מפאת החשש והאפשרות הממשיים לניגוד עניינים שחברותו בוועדה מעלה; כן מבקשת התנועה צו על תנאי המורה לשר התחבורה והבטיחות בדרכים לנמק מדוע לא יעביר את יוסי לחמני, מכהונתו כחבר בוועדה מאותם נימוקים. וכן צו על תנאי ליוה"מש לנמק מדוע לא ינחה את לחמני כי עליו להתפטר מחברותו בוועדה ואת שר התחבורה כי עליו להעביר את לחמני מכהונתו בוועדה.
כן מבקשת התנועה צו ביניים המורה ללחמני שלא להשתתף במלאכת ועדת האיתור, וכן צו ביניים לוועדת האיתור להימנע מלהגיש המלצות על מועמד כלשהו וכן להימנע מהמשך העבודה עד לבירור העתירה. צווי הביניים נדרשים באופן דחוף, נוכח המועד שנקבע לסיום מלאכת הוועדה – "לא יאוחר מ-" 30 בנובמבר 2007.