התנועה לאיכות השלטון וחיילי מילואים מעוצבת האש דורשים ממזכ"ל שלום עכשיו הבהרה על דבריו לגבי ההפגנה שארגנו בירושלים היוצרים רושם מסולף כי מדובר בפעולה מתוך אג'נדה פוליטית.

התנועה לאיכות השלטון וחיילי מילואים מעוצבת האש דורשים ממזכ"ל שלום עכשיו הבהרה על דבריו לגבי ההפגנה שארגנו בירושלים היוצרים רושם מסולף כי מדובר בפעולה מתוך אג'נדה פוליטית.
התנועה לאיכות השלטון
במכתבה מציינת התנועה כי בכלי התקשורת (בפרט בערוץ 1 אמש ובעיתון "הארץ" מיום ו היום בכתבתם של ניר חסון ועמיקם ברקת "היום צעדת מחאה לקברה של גולדה מאיר") פורסמו דברים מפיו של יריב אופנהיימר מזכ"ל שלום עכשיו, בהקשר של ההפגנה שארגנו התנועה למען איכות השלטון המילואים, שהתקיימה ביום ה בירושלים. בין היתר צויין כי אמר את הדברים הבאים: "חיילי המילואים מקדמים "אג'נדה כתומה" שמטרתה לעלות את מפלגת הימין לשלטון, לדברי אופנהימר מטרת המחאה היא לא להקים וועדת חקירה מקצועית ועניינית אלא להדיח את "ראש ממשלת ההתכנסות" את הרמטכ"ל ואת שר הביטחון כדי להחליפם בהנהגה ימנית יותר. " לטענת התנועה הדברים שפורסמו יוצרים, במפורש ובמשתמע, את הרושם המסולף כי התנועה וחיילי המילואים שחברו אליה, פועלים מתוך אג'נדה פוליטית ואינם כנים לגבי מטרת מחאתם. הדברים הנ"ל, אינם אמת, הם שיקריים, הם פוגעים, מבזים ומכשילים את התנועה, את מחאתה ואת חיילי המילואים שחברו אליה. מטרת מחאת התנועה וחיילי המילואים שהצטרפו אליה, הינה להביא להקמת וועדת חקירה ממלכתית, שתבחן את תפקוד הממשלה על משרדיה והצבא בכל הקשור לעורף ולחזית, מוכנותם ותפקודם בעת המלחמה בצפון, תוך מיצוי האחריות המיניסטריאלית והפיקודית. עוד דורשים התנועה וחיילי המילואים שחברו אליה, הקמת תת וועדת שתגיש מסקנות והנחיות מעשיות לצבא תוך – 60 יום. המחאה לא נועדה לערוף ראשים ולא לקדם אג'נדה פוליטית-מפלגתית כלשהי אלא לקדם חקירה ובדיקה יסודית, אחראית וממצה. התנועה למען איכות השלטון בישראל, הינה תנועה אזרחית רחבה, שמקור כוחה ויכולת ההשפעה שלה נובעות, בין היתר, מן העובדה, שאין היא מקדמת אג'נדה לא משמאל המפה הפוליטית ולא מימינה. הכתמת התנועה בצבע פוליטי גורמת לה נזק רב ומוחשי ובפרט גורמת נזק קשה למחאה דנן ולמטרותיה. לאור זאת וכדי להקטין את הנזק שנגרם לנפגעים כתוצאה מהפרסומים מבקשת התנועה וחיילי המילואים כי אופנהיימר יוציא הבהרה בכלי התקשורת הדברים שאמר על המחאה אינם נכונים וכי מטרות מחאת התנועה ואנשי המילואים שחברו אליה, הינם אכן להביא להקמת וועדת חקירה ממלכתית ואין להם כל אג'נדה ו/או סממן פוליטי. ויתנצל על הנזק שנגרם לשמה הטוב של התנועה ואנשי המילואים מעוצבת האש שחברו אליה.