בג"צ בהרכב שבעה שופטים קיבל את עתירת התנועה לאיכות השלטון וביטל את החלטת הכנסת שלא להסיר את חסינותו של ח"כ גורולובסקי. בהחלטה כתב הנשיא ברק בין השאר:"ראינו כי בהחלטתה של ועדת הכנסת שלא להמליץ על נטילת חסינותו של ח"כ גורולובסקי נפל פגם. תוצאתו של פגם זה היא, כי להחלטתה של ועדת הכנסת אין תוקף ויש לבטלה."

בג"צ בהרכב שבעה שופטים קיבל את עתירת התנועה לאיכות השלטון וביטל את החלטת הכנסת שלא להסיר את חסינותו של ח"כ גורולובסקי. בהחלטה כתב הנשיא ברק בין השאר:"ראינו כי בהחלטתה של ועדת הכנסת שלא להמליץ על נטילת חסינותו של ח"כ גורולובסקי נפל פגם. תוצאתו של פגם זה היא, כי להחלטתה של ועדת הכנסת אין תוקף ויש לבטלה."
התנועה לאיכות השלטון
התנועה באמצעות עורכי הדין אליעד שרגא וברק כלב בקשה מבית המשפט להוציא צווים על תנאי שיורו לועדת הכנסת לנמק מדוע לא תבטל את ההחלטה מאתמול שלא לפעול להסרת חסינותו של חבר הכנסת גורולובסקי לאחר שהיועץ המשפטי ביקש זאת בכדי שיוכל להגיש כתב אישום נגד ח"כ גורולובסקי באשמות פליליות לכאורה חמורות ובינהן זיוף בכוונה לקבל דבר בנסיבות מחמירות ומרמה והפרת אמונים .יצוין כי גורולובסקי עצמו הודה בביצוע העבירה. התנועה טוענת כי החלטת הועדה משוללת סמכות, נובעת משיקולים זרים ונגועה בחוסר סבירות קיצוני ובכך פוגעת פגיעה קשה באמון הציבור בכנסת והופכת את בית המחוקקים ל"עיר מקלט" לחשודים. בנוסף לכך סמכות הוועדה להחליט על הסרת חסינות חבר כנסת הוענקה לה בכדי למנוע מקרים של רדיפה פוליטית ובלתי עניינית של חברי כנסת ע"י הרשות המבצעת והרשויות לאכיפת החוק ולא בכדי לפטור חבר כנסת ללא צידוק אחריותו הפלילית , בשל אחריותו למעשים פליליים , ההחלטה , טוענת התנועה פוגעת בעקרון השוויון בפני החוק בהעמידה את חברי הכנסת במעמד של מורמים מעם, מחוק וכמי שאינם כפופים לדין הפלילי. כן מבקשת התנועה כי יוצא צו על תנאי המורה ליועץ המשפטי לממשלה לנמק מדוע לא יפעל להסרת חסינותו של חזן לאור כך שהחלטת הוועדה הנה החלטה בטלה וכל זאת בשל הצורך לברר את שאלת אחריותו הפלילית של חזן בעבירות חמורות של זיוף בכוונה לקבל דבר בנסיבות מחמירות ומרמה והפרת אמונים בשל הצורך לשמור על עקרון השוויון בפני החוק, לשמור על מעמדה של הכנסת כבית הנבחרים ועל אמון הציבור בה וכן בשל העובדה כי החסינות שהוענקה לחברי הכנסת לא הוענקה כדי לפטור אותם בלא צידוק מכפיפותם לדין הפלילי ככל האדם. לטענת התנועה במקרה זה אין כל בסיס להעלאת טענות כנגד טוהר השיקולים שהנחו את היועץ המשפטי לממשלה לבקש את הסרת החסינות בכדי שאפשר יהיה לברר את החשדות החמורים כנגדו בבית המשפט. לא הובא כל בסיס לטענה בדבר רדיפה פוליטית מצד היועץ ולא התקיים דיון בשאלה האם נתקיימו הנסיבות המבססות במקרה זה טענת "רדיפה" של רשויות החוק כנגד חבר הכנסת חזן רדיפה אשר כמגן נגדה הוענקה החסינות הדיונית מפני העמדה לדין פלילי. החלטת הוועדה משמעותה הנה העדפת ח"כ גורולובסקי על פני אזרחים מן השורה מנוגדת לעקרון השוויון בפני החוק, אינה סבירה באופן קיצוני וגוררת פגיעה קשה באמון הציבור בבית המחוקקים המוביל לפגיעה באושיות הדמוקרטיה בכללותה. החלטת הכנסת לאפשר לחבר כנסת להלך בקרבה כאשר עננה קודרת של חשדות מרחפת מעל ראשו, מטילה צל כבד על בית המחוקקים עצמו הממשיך ומונע פיזורה של עננה זו פעם אחר פעם. הפגמים הקשים אשר נפלו בהחלטה מביעים לכך שהכנסת משמשת בשלב זה וכל עוד לא נתבררו החשדות התלויים כנגד ח"כ גורולובסקי כמעין "עיר מקלט" תוצאה בלתי נסבלת עבור כל המכיר בחשיבות בית המחוקקים במארג השלטון הדמוקרטי. התוצאה הישירה מהחלטת הוועדה לטענת התנועה היא הפיכתה של הכנסת למעין "עיר מקלט" לחשודים בעבירות חמורות, מציאות אשר התמשכותה מגבירה את הפגיעה באמון הציבור בבית המחוקקים, כל עוד לא תוקנה. על פי החשדות , העבירות בוצעו לכאורה ע"י ח"כ גורולובסקי , בעת ההצבעה האלקטרונית בכנסת במסגרת ההצבעות על הצעת חוק התכנית הכלכלית לשנת הכספים 2003. תגובת התנועה: יצא היום מסר ברור מאוד מבית המשפט העליון שכנסת ישראל לא תהפוך לעיר מקלט. חכ"ים לא יוכלו לאחוז בקרנות המזבח ולהימלט מאימת הדין. המסר צריך להיות ברור גם עבור חכי"ם המגינים על בנו של ראש הממשלה . החלטת בית המשפט היא נקודת אור ברמה של שלטון החוק.