התנועה לאיכות השלטון לגורמי המדינה הקשורים בהליך מכירת דיסקונט : "באם תתרשלו בהליך, תהיו חשופים לתביעות אישיות כנגדכם". התנועה תובעת כי הסכום שישולם עבור מכירת בנק דיסקונט ע"י הקונים לא יפחת מהערכת השווי שבוצעה .

התנועה לאיכות השלטון לגורמי המדינה הקשורים בהליך מכירת דיסקונט : "באם תתרשלו בהליך, תהיו חשופים לתביעות אישיות כנגדכם". התנועה תובעת כי הסכום שישולם עבור מכירת בנק דיסקונט ע"י הקונים לא יפחת מהערכת השווי שבוצעה .
התנועה לאיכות השלטון
במכתבה לשר האוצר,מנכ"ל משרד האוצר, המפקח על הבנקים, החשב בכללי והיוהמ"ש שבה התנועה ודורשת כי בטרם חתימת ההסכם למכירת בנק דיסקונט יפורסמו שתי הערכות השווי של בנק דיסקונט, כולל מחיר המינימום והמקסימום של כל הערכה וכך אף תפורסם שווי האופציה לרכישת חלקים נוספים בגרעין בשליטה בעבור הרוכשים. התנועה מזכירה כי בהליכי מכירה קודמים של חברות בבעלות המדינה, כמכירת חברת צים ובז"ן, הסכום שנתקבל בעבור נכסי המדינה נפל באופן משמעותי מתחת לשווי הנכסים, שהוערכו על ידי מעריכי שווי מקצועיים ועל ידי השוק, לאחר המכירה. על רשויות המדינה לשמור על האינטרס הרכושי של אזרחי המדינה, לפי חוק נכסי המדינה תשי"א-1951 ולמכור את נכסיה רק בתנאים נאותים. הגורמים העוסקים בהליכי המכירה אינם רשאים ואינם מוסמכים למכור את נכסיה מתחת להערכות השווי שניתנו. התנועה למען איכות השלטון בישראל שומרת לעצמה את הזכות לנקוט בכל הצעדים המשפטיים העומדים לרשותה – לרבות, לפעול למען הגשת תביעות אישיות ומיצוי האחריות האישית (Accountability) – כנגד האחראים על המכירה, באם אלו יתרשלו, יפעלו בניגוד לכללי המינהל התקין או ימכרו את בנק דיסקונט מתחת לשוויו הנאות, ובפרט מתחת להערכות השווי. עוד מתייחסת התנועה בפניותיה אל גורמי האוצר לעניין שווי האופציות לרכישת חלקים נוספים בבנק אשר יתכן ויוענקו לרוכשים כעת במסגרת הליך המכירה. התנועה מדגישה כי לאופציות אלו שיועברו לרוכשים ישנו ערך כלכלי נכבד. לפיכך, דורשת התנועה כי בנוסף לתמורה שתשולם על ידי הרוכשים בגין שווי המניות הנרכשות על ידם כעת, על גורמי האוצר לדרוש סכום נוסף, אשר משקף באופן מלא אף את שווי האופציות הנ"ל.