בג"ץ ידון מחר בעתירת התנועה לאיכות השלטון, שקראה להעברתו מתפקידו של יורם אוברקוביץ. לקראת הדיון, הודיעה פרקליטות המדינה לבג"ץ. כי הקצבות המדינה לועד האולימפי נעצרו כל עוד מכהן אוברקוביץ כיו"ר הועד האולימפי בניגוד לחוק.

בג"ץ ידון מחר בעתירת התנועה לאיכות השלטון, שקראה להעברתו מתפקידו של יורם אוברקוביץ. לקראת הדיון, הודיעה פרקליטות המדינה לבג"ץ. כי הקצבות המדינה לועד האולימפי נעצרו כל עוד מכהן אוברקוביץ כיו"ר הועד האולימפי בניגוד לחוק.
התנועה לאיכות השלטון
בג"ץ ידון מחר בעתירת התנועה לאיכות השלטון, שקראה להעברתו מתפקידו של יורם אוברקוביץ. לקראת הדיון, הודיעה פרקליטות המדינה לבג"ץ. כי הקצבות המדינה לועד האולימפי נעצרו כל עוד מכהן אוברקוביץ כיו"ר הועד האולימפי בניגוד לחוק. בכך נעתרה המדינה לעתירתה של התנועה לאיכות השלטון. הדיון יערך בשעה 11.30 בפני השופטים: אליהו מצא, מישאל חשין ואדמונד לוי. בעתירה שהוגשה באמצעות עוה"ד אליעד שרגא, ברק כלב וצרויה מידד, בקשה התנועה מבג"צ להורות לשר התרבות, המדע והספורט להימנע מלהעביר לוועד האולימפי כספים. כן בקשה התנועה לקיים דיון דחוף בבג"צ בכדי למנוע את המשך כהונתו של אוברקוביץ כיו"ר הועד האולימפי וכחבר בוועד המנהל של הוועד האולימפי, בניגוד גמור לחוק ובאופן הגורם נזק ופוגע בתדמית מדינת ישראל והספורט הישראלי בארץ ובעולם. בעתירה עתרה התנועה למתן צו על תנאי כנגד שר התרבות המדע והספורט, המורה לו לנמק מדוע הוא ממשיך ומעביר כספים לוועד האולימפי, חרף התנהלותה הבלתי חוקית, בכך שבחרה ביורם אוברקוביץ ליו"ר הוועד המנהל של הוועד האולימפי ובכך שהיא מאפשרת את המשך כהונתו כיו"ר הוועד המנהל, למרות שהורשע בעבירת רישום כוזב במסמכי תאגיד, בשעה שסעיף 33 (א) לחוק העמותות פוסל את כשירותו לכהן כחבר וועד מנהל בנסיבות אלו. התנועה גם ביקשה כי יוצא צו על תנאי לרשם העמותות המורה לו לנמק מדוע לא ישלול מהועד האולימפי "אישור ניהול תקין" או אישור אחר בדבר תקינות התנהלות הוועד, המהווה תנאי להעברת כספי מדינה, עד שתתוקן חוסר החוקיות הברורה בפעילות הוועד האולימפי בראשותו של אוברקוביץ. התנועה גם ביקשה מבג"ץ כי יוציא צו על תנאי המורה לועדת התמיכות במשרד התרבות המדע והספורט ולחשב המשרד לנמק מדוע לא יימנעו מהמשך הליכים להעברת תמיכה כספית בועד האולימפי לאור פעולתו בניגוד לחוק בסוגיית אוברקוביץ. כאמור בתשובת פרקליטות המדינה אשר הוגשה באמצעות עו"ד דנה ברסקמן, נענתה המדינה לעמדת התנועה בעתירתה וקבעה כי כל עוד מכהן אוברקוביץ כיו"ר הועד האולימפי, אין מקום לתת לועד האולימפי תמיכות ממשלתיות ואין גם מקום להעניק לו אישור ניהול תקין מטעם רשם העמותות.